Learn unity 4 for iOS game development / Philip Chu.
Idioma: Inglés Series Technology in actionNew York : Apress , [2013]Descripción: xxix, 524 páginas : ilustraciones, mapasTipo de contenido:- text
- unmediated
- volume
- 9781430248750
- Learn unity 4 for iOS game development : create amazing 3D games for iPhone and iPad [Título de cubierta]
- 005.2 C559l [2013]
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libros | Biblioteca Central Estantería | General | 005.2 C559l [2013] (Navegar estantería(Abre debajo)) | c.1 | Disponible | 35605002054884 | ||
Libros | Biblioteca Central Estantería | General | 005.2 C559l [2013] (Navegar estantería(Abre debajo)) | c.2 | Disponible | 35605002054875 |
Incluye contenido, índice
Chapter 1. Chapter 1. Getting started.
Chapter 2. A unity tour.
Chapter 3. Making a scene.
Chapter 4. Making it move: scripting the cube.
Chapter 5. Let's dance! Animation and sound.
Chapter 6. Let's roll! physics and controls.
Chapter 7. Let´s bowl! Advanced physics.
Chapter 8. Let's play! Scripting the game.
Chapter 9. The game GUI.
Chapter 10. Using unity IOS.
Chapter 11. Building for real: device testing and app submission.
Chapter 12. Presentation: screens and icons.
Chapter 13. Handling device input.
Chapter 14. Game center. leaderboards and achievements.
Chapter 15. ¡Ad: banner Ads and interstitital Ads.
Chapter 16. Optimization.
Chapter 17. Where to go from here?.