Introduction to computing and programming in Python : A multimedia approach / Mark J. Guzdial and Barbara Ericson.
Idioma: Español Edinburgh : Pearson Education , 2016Edición: Fourth editionDescripción: 523 páginas : figuras, fotografías en colorTipo de contenido:- text
- unmediated
- volume
- 9781292109862
- 005.133 G933i 2016
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Colección | Signatura topográfica | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Libros | Biblioteca Central Estantería | General | 005.133 G933i 2016 (Navegar estantería(Abre debajo)) | c.1 | Disponible | 024488 | ||
Libros | Biblioteca Central Estantería | General | 005.133 G933i 2016 (Navegar estantería(Abre debajo)) | c.2 | Disponible | 024489 | ||
Libros | Biblioteca Central Estantería | General | 005.133 G933i 2016 (Navegar estantería(Abre debajo)) | c.3 | Disponible | 024490 |
Navegando Biblioteca Central estanterías, Ubicación en estantería: Estantería, Colección: General Cerrar el navegador de estanterías (Oculta el navegador de estanterías)
005.133 F437s 2021 Scientific Computing with python : High-performance secientific computing with NumPy, SciPy and pandas / | 005.133 G553f 2004 Foundations of python network programming / | 005.133 G933i 2016 Introduction to computing and programming in Python : A multimedia approach / | 005.133 G933i 2016 Introduction to computing and programming in Python : A multimedia approach / | 005.133 G933i 2016 Introduction to computing and programming in Python : A multimedia approach / | 005.133 H564p 1997 Programación en CGI con Perl 5 / | 005.133 H564p 1997 Programación en CGI con Perl 5 / |
Incluye índice.
Bibliografía: páginas 512-514.
1. Introduction to computer science and media computation.
2. Introduction to programming.
3. Creating and modifying text.
4. Modifying pictures using loops.
5. Picture techniques with selection.
6. modifying pixels by position.
7. Modifying sounds using loops.
8. Modifying samples in a range.
9. Making sounds by combining pieces.
10. Building bigger programs.
11. Manipulating text with methods and files.
12. Advanced text techniques: Web and information.
13. Making text for the Web.
14. Creating and modifying movies.
15. Speed.
16. Functional programming.
17. Object-oriented programming.